פרימיום

ביז עם שרירים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • הצטרפות לפרימיום-כל אחד יכול ובלחיצת כפתור באתר

    בנוסף לכל האפשרויות הקיימות היום לכלל החברים באתר ישנם אפשרויות מתקדמות אף יותר ואופציות שיווקיות

     

    לחברי פרימיום.


    ההצטרפות אפשרית לכלל החברים ללא תלות במספר הנקודות.

    פירוט האפשרויות לחבר פרימיום:

    1. אתר אינטרנט – אתר מעוצב לפי תבניות קיימות עם אפשרות להוספה ועריכת דפים ע"י מערכת ניהול תוכן קלה וידידותית.


    2. שליחת הודעה לכלל חברי האתר פעם בחצי שנה.
    ***ההודעה הינה לתיבת הדואר הפנימית של החברים באתר ולאחר חצי שנת חברות בפרימיום

    3. שליחת עד 100 הודעות ביום במקום עד 10 .

    4. הדגשה של תוצאת החיפוש.

    5. פרסום אירועים אשר נפתחים ע"י חברי הפרימיום בעמוד הראשי -אירועים קרובים.

    6. הוספת עד 10 מוצרים/שירותים לחנות המוצרים באתר.

    7. אפשרות להוספת וידיאו לפרופיל ללא עלות נוספת.

    8. השתתפות במכרזים ללא עלות

    9. ניהול קהילה באתר

    10. תשלום עמלה מופחת לספקים ב- BizGift

    מעוניינים לקבל פרטים נוספיםמעוניינים להצטרף?


    ליחצו על כפתור פרמיום בעמוד הבית-בצד שמאל למעלה והצטרפו

     

    בברכת הצלחה

     

    צוות פרימיום

     

    עסקים עושים עסקים


     
  • מי צריך 100 הודעות ביום? (20/11/2009)

    כולם צריכים. אמרו לי שבביז לא אומרים כולם, אלא ממקדים. אז אני אמקד: כל בעלי העסקים בביז צריכים ואמורים להשתמש באפשרות של שליחת 100 הודעות ביום.

    שיווק הוא דבר אקטיבי. אם מישהו חושב שמספיק לבוא למפגש, לומר את המסר בדקה, ולחכות שיבואו לקוחות, הוא טועה. נכון שההצגה בקבוצות היא חשובה, אבל בכל מפגש יש לפחות 30-40 אנשים שמציגים את הדקה שלהם. קצת קשה אחרי המפגש לזכור את כולם ולזכור מה אמרו.

    ופה נכנס השיווק האקטיבי. אחרי מפגש שהשתתפתם בו, שלחו מסר שיווקי לכל המשתתפים, הכולל ערך למקבלי המסר, וקראו לפעולה. פעולה יכולה להיות: הרשמו לאירוע, כנסו לפרופיל שלי, בצעו עסקה...

BizMakeBiz פותח ע"י